Počet záznamov: 1
Internetový produkt a brand digital - digitálna značka
Názov Internetový produkt a brand digital - digitálna značka Autorské údaje Mária Szivósová Autor Szivósová Mária EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI Zdrojový dokument AIESA – budovanie spoločnosti založenej na vedomostiach : zborník : 15. medzinárodná vedecká konferencia : Bratislava, 25. október 2013. S. 1-17 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3770-4 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá značky výrobné * marketing elektronický * reklama * siete sociálne Anotácia Príchod internetu a revolúcia v používaní klasických marketingových nástrojov. Vznik sociálnych médií sa pod tento fakt ešte viac podpísal. Nové, nákladovo lacnejšie a cielenejšie reklamné nástroje a kanály. V článku je v skrátenej forme analýza tvorby nového internetového produktu a digitálnej značky. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 02134-011, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 715.8 KB z IP adresy EU po prihlásení článok
Počet záznamov: 1