Počet záznamov: 1
Európsky maloobchodný trh
Názov Európsky maloobchodný trh Autorské údaje Marta Pavliková Autor Pavliková Marta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurencieschopnosti slovenských podnikov na trhu EÚ : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0047/11. S. 148-157. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3734-6 Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
Poznámky VEGA 1/0047/11 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.37 - Maloobchod Heslá maloobchod * Európska únia * stratégia marketingová * trh * inovácia Anotácia Aktuálna situácia maloobchodu na jednotnom európskom trhu. Smery vývoja marketingových stratégií maloobchodných spoločností. Trendy súčasného európskeho maloobchodu. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 02144-013, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1