Počet záznamov: 1
The Aspects of use of Geographic Information System GIS as an innovative form of marketing
Názov The Aspects of use of Geographic Information System GIS as an innovative form of marketing Preklad názvu Aspekty použitia geografického informačného systému GIS ako inovatívnej formy marketingu Autorské údaje Marian Toman Autor Toman Marian EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument MERKÚR 2013 : the proceedings of the international scientific conference for PhD students and young scientists : Bratislava, December 5 - 6, 2013. S. 440-448 [CD-ROM]. - Bratislava : Publishing house EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3764-3 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.012.12 - Výskum. Pozorovania. Analýzy Heslá konkurencieschopnosť * systémy informačné geografické * stratégia inovačná * nástroje marketingové * analýza trhu Anotácia GIS ako strategická inovácia za účelom zvýšenia konkurencieschopnosti podniku. GIS - nástroj geomarketingu. Aspekty GIS, spôsoby obstarávania potrebných dát a ich analýza. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E14 00567-016, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 748.1 KB z IP adresy EU po prihlásení článok
Počet záznamov: 1