Počet záznamov: 1
Komunikácia podniku v podmienkach hospodárskej krízy
Názov Komunikácia podniku v podmienkach hospodárskej krízy Súbežný názov Communication of a company under conditions of economical crisis Autorské údaje Daniela Trnovcová Autor Trnovcová Daniela EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2013 : zborník vedeckých statí pri príležitosti 60. výročia založenia Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave. S. [1-7] CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3651-6 Výstup z projektu VEGA 1/0053/12 Personálny marketing a personálny manažment v malých a stredných podnikoch v kontexte hospodárskych zmien
Poznámky VEGA 1/0053/12 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti Heslá komunikácia firemná * komunikácia interná * komunikácia externá * zamestnanci * zamestnávatelia * podnik * kríza hospodárska Anotácia Komunikácia je jeden z najdôležitejších procesov výmeny informácií v organizácii ako aj s jej okolím. V čase hospodárskej krízy sa spoločnosť snaží nastaviť a prispôsobiť komunikáciu (internú ako aj externú) konkrétnej situácii. Komunikácia musí byť účinná, nemali by vznikať komunikačné šumy a má sa ňou dosiahnuť požadovaný cieľ a výsledky. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 02162-113, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1