Počet záznamov: 1
Nástroje marketingovej komunikácie pri predaji bioproduktov
SYS 0180845 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240527101659.6 100 $a 20140120d2013łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Nástroje marketingovej komunikácie pri predaji bioproduktov $d Marketing communication tools for sale bioproducs $f Daniela Urblíková, Mária Andrejčíková 301 $a VEGA 1/0906/11 330 $a Možnosti využitia nástrojov a správne zacielenie marketingového mixu pri predaji biopotravín. Charakteristika biopotravín a značky "BIO". Stanovisko spotrebiteľa a reakcia na jeho potreby. 463 -1
$1 010 $a 978-80-89608-11-9 $1 200 1 $a Marketing a marketingová komunikácia II (vybrané aspekty, pohľady a trendy) $e recenzovaný vedecký (nekonferenčný) zborník $f Odborní garanti: Radim Valenčík, Adriana Csikósová $g Recenzenti: Tomáš Klieštik, Viera Petrášová $v S. 163-173 $1 210 $a Podhájska $c Východoeurópska agentúra pre rozvoj $d 2013 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix 610 1-
$9 eu_un_auth*0044174 $a biopotraviny 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0048934 $a Urblíková $b Daniela $p EUBPHFKOP $9 50 $4 070 $T Katedra obchodného podnikania PHF 701 -1
$3 eu_un_auth*p0029304 $a Andrejčíková $b Mária $p EUBPHFKOP $9 50 $4 070 $T Katedra obchodného podnikania PHF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20140120 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1