Počet záznamov: 1
Marketing luxusných výrobkov
Názov Marketing luxusných výrobkov Súbežný názov The marketing of luxury products Autorské údaje Šárka Kličková Autor Kličková Šárka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument EDAMBA 2013 : proceedings of the international scientific conference for doctoral students and young researchers : 14th november 2013, Bratislava, the Slovak Republic. S. 694-703 [CD-ROM]. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3766-7 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá výrobky * výrobky značkové * marketing * stratégia marketingová * marketing mix Anotácia Typické charakteristiky luxusných výrobkov a ich kategorizácia. Predikcie na vývoj skúmaného odvetvia v nasledujúcich rokoch na základe posledných publikovaných štúdii. Marketingové postupy a stratégie používané v odvetví luxusných výrobkov. Modifikovaný marketingový mix. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 02171-086, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 521.9 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1