Počet záznamov: 1
Ktorým informačným zdrojom dôverujú ženy pri zvykových nákupoch?
Názov Ktorým informačným zdrojom dôverujú ženy pri zvykových nákupoch? Autorské údaje Alena Kusá, Veronika Hrabačková Autor Kusá Alena Spoluautori Hrabačková Veronika Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 23, č. 4 (2013), s. 18-19. - Praha : Česká marketingová společnost, 2013. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá správanie spotrebiteľa * zdroje informácií * rozhodovanie nákupné * ženy * komunikácia marketingová Anotácia Spotrebiteľské správanie žien a marketingová komunikácia. Unikátne faktory ako výsledok faktorovej analýzy pre zvykové nákupy rýchloobrátkového tovaru. Hodnotiace výroky pre dôveryhodnosť informačných zdrojov. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2013: 1-4
článok
Počet záznamov: 1