Počet záznamov: 1
Marketing a spotreba v období krízy
Názov Marketing a spotreba v období krízy Preklad názvu The Marketing and consumption in the period of crisis Autorské údaje Peter Knapik Autor Knapik Peter EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 6, č. 24 (2013), s. 617-634. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2013. ISSN 1337-7493 Výstup z projektu VEGA 1/1185/12 Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR)
Poznámky VEGA 1/1185/12 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * spotreba * spoločnosť konzumná * blahobyt * kríza hospodárska Anotácia Identifikácia zmien v reakciách spotrebiteľov na prebiehajúcu krízu. Možnosti firiem prispôsobiť sa fenoménu vzniku "nového spotrebiteľa". Procesy spotreby v konzumnej spoločnosti. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 01622-010, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2013: 21-24
článok
Počet záznamov: 1