Počet záznamov: 1
Social marketing helps to solve the social problems
Názov Social marketing helps to solve the social problems Preklad názvu Sociálny marketing pomáha riešiť sociálne problémy Autorské údaje Viera Čihovská Autor Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Sociálno-ekonomická revue : vedecký časopis Fakulty sociálno-ekonomických vzťahov Trenčianskej univerzity Alexandra Dubčeka v Trenčíne. Roč. 11, č. 4 (2013), s. 49-55. - Trenčín : Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne, 2013. ISSN 1336-3727 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing sociálny * nástroje marketingové * organizácie neziskové * zodpovednosť spoločenská * politika sociálna Anotácia Marketing , ktorý bol vnímaný ako efektívna filozofia a poňatie riadenia oblasti zisku, posúva a rozširuje svoje hranice mimo materiálnych výrobkov a služieb smerom k inej činnosti. Moderné marketingové koncepty musia reagovať na rastúce sociálne problémy jednotlivcov i spoločnosti a ponúknuť riešenie, ako vykonať zmeny v postojoch k negatívnym sociálnym javov a k zmám správaní v cieľovej verejnosti s cieľom presadiť spoločensky žiaduce postoje a myšlienky. Poslaním Sociálneho marketingu je ovplyvniť dobrovoľné správanie cieľových skupín, s cieľom zlepšiť kvalitu ich života a zabezpečenie blahobytu pre celú spoločnosť. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2013: 1-4
článok
Počet záznamov: 1