Počet záznamov: 1
Zelený marketing ako zdroj konkurenčnej výhody a príležitosť pre inováciu a udržateľný rozvoj v chemickom podniku
Názov Zelený marketing ako zdroj konkurenčnej výhody a príležitosť pre inováciu a udržateľný rozvoj v chemickom podniku Preklad názvu Green marketing as a source of competitive advantage and opportunity for innovation and sustainable development in chemical enterprise Autorské údaje Martina Rypáková, Anna Križanová Autor Rypáková Martina Spoluautori Križanová Anna Zdrojový dokument MANEKO : manažment a ekonomika podniku = journal of corporate management and economics. Roč. 5, č. 2 (2013), s. 285-296. - Bratislava : Ústav manažmentu STU v Bratislave, 2013. ISSN 1338-5127 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá podnik * chémia * marketing environmentálny * ochrana prostredia životného * stratégia marketingová Anotácia Krátky prierez problematiky zeleného marketingu a jeho vývoja, dôvody implementácie do podnikových procesov a definovanie „4P“ zeleného marketingu. Všetky tieto teoretické východiská sú implementované na produkt chemického podniku. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2013: 2
článok
Počet záznamov: 1