Počet záznamov: 1
Informačné systémy marketingu
Názov Informačné systémy marketingu : technológie pre interaktívny marketing Autorské údaje Andrej Miklošík, recenzenti: Štefan Žák, Andrej Hriciga Autor Miklošík Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Ďalší autori Žák Štefan (Recenzent) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Hriciga Andrej (Recenzent) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta Vydavateľské údaje Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2014. - 268 s. [16,58 AH] Vydanie 1. vyd. ISBN 978-80-225-3832-9 Druh dokumentu učebnice Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá systémy informačné * marketing * podnik * systémy informačné manažérske * moduly * inovácia * maloobchod * veľkoobchod * automatizácia * identifikácia automatická * marketing elektronický * internet * marketing mix Kategória EPC Vysokoškolské učebnice vydané v domácich vydavateľstvách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Počet ex. 12, z toho voľných 10, prezenčne 2 Odkazy (5) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Signatúra 876282, 876283, 877100-877108, 877225 Archív EPC E14 00263-001, kópia titul. strany
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 876282 SEK Sklad knižničného fondu voľný 876283 SEK Sklad knižničného fondu voľný 877100 SEK Sklad knižničného fondu len prezenčne 877101 SEK Sklad knižničného fondu voľný 877102 SEK Sklad knižničného fondu voľný 877103 SEK Sklad knižničného fondu voľný 877104 SEK Sklad knižničného fondu voľný 877105 SEK Sklad knižničného fondu voľný 877106 SEK Sklad knižničného fondu voľný 877107 SEK Sklad knižničného fondu voľný 877108 SEK Sklad knižničného fondu voľný 877225 SEK Pobočka SEK Košice len prezenčne
Počet záznamov: 1