Počet záznamov: 1  

Češi a reklama 2014

  1. Názov Češi a reklama 2014
    Autorské údajeJitka Vysekalová, Renáta Doležilová
    Autor Vysekalová Jitka
    Spoluautori Doležilová Renáta
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 24, č. 1 (2014), s. 4-5. - Praha : Česká marketingová společnost, 2014. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * postoje * nákup * spotrebitelia * Česko
    AnotáciaVýsledky dlhodobého výskumu postojov českej verejnosti k reklame. Spoločenská úloha reklamy. Vývoj nákupu na základe reklamy. 5 segmentov zákazníkov podľa postojov k reklame v Česku.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2014: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.