Počet záznamov: 1
Possibilities and Problems of Using Pupillary Reflex for Subconscious Detection of Consumer Preferences
Názov Possibilities and Problems of Using Pupillary Reflex for Subconscious Detection of Consumer Preferences Preklad názvu Možnosti a problémy využitia pupilárneho reflexu na podvedomé zisťovanie spotrebiteľských preferencií Autorské údaje Věra Vávrová, Erik Weiss, Petr Červenka, Vojtech Ferencz, Jana Naščáková Autor Vávrová Věra Spoluautori Weiss Erik Červenka Petr Ferencz Vojtech EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF Naščáková Jana EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Zdrojový dokument Metalurgija. Vol. 53, no. 1 (2014), pp. 85-88. - Zagreb : Croatian Metallurgical Society. ISSN 1334-2576 Poznámky Registrovaný: Web of Science. - Registrovaný: Scopus Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Chorvátsko Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * komunikácia marketingová * stratégia marketingová * podnikanie obchodné * priemysel * technika meracia * svetlo Anotácia Možnosti použitia, typy a praktické návrhy, ako aj predpoklady pre budúce využitie Pupilometrie v marketingu. Zameranie sa na zákazníka, komunikácia a zisťovanie spotrebiteľských preferencií v technických a priemyselných odvetviach. URL http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=153477 Kategória EPC ADM Registrované v WOS Registrované v SCOPUS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E14 00432-001, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 1.2 MB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1