Počet záznamov: 1
O efektivite POP rozhoduje umiestnenie
Názov O efektivite POP rozhoduje umiestnenie Autorské údaje Daniel Jesenský Autor Jesenský Daniel Zdrojový dokument Obchod : marketing, retail, FMCG. Roč. 19, č. 3 (2014), s. 32-33. - Bratislava : MAFRA, 2014. ISSN 1335-2008 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá predajne * reklama * reklama inštitucionálna Anotácia In-store reklama je jeden z mála segmentov marketingovej komunikácie, ktorý zaznamenáva kontinuálny rast. Firmy sú za ňu ochotné minúť až tretinu z rozpočtu na marketingovú komunikáciu. POP komunikácia musí ladiť s dlhodobou a krátkodobou stratégiou značky. Frazierovo pravidlo. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2014: 1-6
článok
Počet záznamov: 1