Počet záznamov: 1
Marketingové aktivity orientované na segment seniorov
Názov Marketingové aktivity orientované na segment seniorov Preklad názvu The Marketing activities focused on the segment of the seniors Autorské údaje Monika Matušovičová, Eva Hvizdová ml. Autor Matušovičová Monika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Hvizdová Eva ml. EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 7, č. 25 (2014), s. 78-87. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2014. ISSN 1337-7493 Výstup z projektu VEGA 1/0612/12 Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR
Poznámky VEGA 1/0612/12 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * seniori * stratégia marketingová * komunikácia marketingová Anotácia Rôznorodosť vnímania pojmu senióri. Analýza faktorov ovplyvňujúcich úspech podniku na trhu seniorov. Prezentácia základných prístupov v komunikačnej politike orientovanej na cieľovú skupinu starších spotrebiteľov. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E14 00574-007, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2014: 25-28
článok
Počet záznamov: 1