Počet záznamov: 1  

Human resources marketing and the role of leadership in the process of making corporate culture

  1. POLEDNÁKOVÁ, Anna - HRVOĽOVÁ, Božena. Human resources marketing and the role of leadership in the process of making corporate culture. In Personnel marketing and personnel management - functions and competences : peer-reviewed proceedings of scholarly articles : VEGA 1/0053/12. - Bratislava : EKONÓM publishing, 2014. ISBN 978-80-225-3937-1, pp. 96-106. VEGA 1/0053/12
    Ohlasy:
    [4] KINTLER, Jakub. Vplyv analýzy hodnotového systému spotrebiteľa na cenotvorbu firmy. In Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2015 : zborník vedeckých prác pri príležitosti 75. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4280-7, s. [1-7] CD-ROM. VEGA 1/0662/15.
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.