Počet záznamov: 1  

Zmeny v spotrebiteľských trendoch a ich odraz v modifikáciách marketingových programov

  1. SYS0195879
    LBL
      
    00000nam--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502073309.3
    010
      
    $a 978-80-225-4001-8
    100
      
    $a 20141219d2014łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Zmeny v spotrebiteľských trendoch a ich odraz v modifikáciách marketingových programov $e vybrané vedecké state riešiteľov projektu VEGA číslo 1/1185/12 $f Otília Zorkóciová a kolektív, zostavovateľky: Simona Škorvagová, Otília Zorkóciová $g recenzenti: Víťazoslav Balhar, Nora Farkašová
    205
      
    $a 1. vyd.
    210
      
    $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2014
    215
      
    $a 176 s. [8,8 AH] $9 8,8
    301
      
    $a VEGA 1/1185/12
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005150 $a prostredie podnikateľské
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*0008478 $a Škorvagová $b Simona $f 1980- $p EUBOBFKMO $4 220 $9 50 $r 4,4 $T Katedra medzinárodného obchodu OBF
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0049083 $a Zorkóciová $b Otília $p EUBOBFKMO $4 220 $9 50 $r 4,4 $f 1954- $T Katedra medzinárodného obchodu OBF
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0030953 $a Balhar $b Víťazoslav $p EUBFMVKDV $4 675 $T Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*0019412 $a Farkašová $b Nora $4 675
    712
    02
    $3 eu_un_auth*0000452 $a Ekonomická univerzita v Bratislave $b Obchodná fakulta $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20141219 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.