Počet záznamov: 1
Zmeny v spotrebiteľských trendoch a ich odraz v modifikáciách marketingových programov
SYS 0195879 LBL 00000nam--22^^^^^---450- 005 20240502073309.3 010 $a 978-80-225-4001-8 100 $a 20141219d2014łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Zmeny v spotrebiteľských trendoch a ich odraz v modifikáciách marketingových programov $e vybrané vedecké state riešiteľov projektu VEGA číslo 1/1185/12 $f Otília Zorkóciová a kolektív, zostavovateľky: Simona Škorvagová, Otília Zorkóciová $g recenzenti: Víťazoslav Balhar, Nora Farkašová 205 $a 1. vyd. 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2014 215 $a 176 s. [8,8 AH] $9 8,8 301 $a VEGA 1/1185/12 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005150 $a prostredie podnikateľské 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 702 -1
$3 eu_un_auth*0008478 $a Škorvagová $b Simona $f 1980- $p EUBOBFKMO $4 220 $9 50 $r 4,4 $T Katedra medzinárodného obchodu OBF 702 -1
$3 eu_un_auth*p0049083 $a Zorkóciová $b Otília $p EUBOBFKMO $4 220 $9 50 $r 4,4 $f 1954- $T Katedra medzinárodného obchodu OBF 702 -1
$3 eu_un_auth*p0030953 $a Balhar $b Víťazoslav $p EUBFMVKDV $4 675 $T Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV 702 -1
$3 eu_un_auth*0019412 $a Farkašová $b Nora $4 675 712 02
$3 eu_un_auth*0000452 $a Ekonomická univerzita v Bratislave $b Obchodná fakulta $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20141219 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1