Počet záznamov: 1
Etnocentrizmus slovenských spotrebiteľov pri nákupe vybraného tovaru
Názov Etnocentrizmus slovenských spotrebiteľov pri nákupe vybraného tovaru Súbežný názov Ethnocentrism of Slovak consumers when purchasing selected goods Autorské údaje Jozef Gajdoš Autor Gajdoš Jozef EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Zdrojový dokument Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania : zborník recenzovaných príspevkov z 2. ročníka medzinárodnej vedeckej konferencie : Košice, 23. - 24. október 2014. S. 73-78 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 / Dzuričková Jana ; Gontkovičová Barbora ; Socha Luboš ; Štrach Pavel ; Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-3982-1 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Heslá spotrebitelia * nákup * Slovensko * kultúra * správanie spotrebiteľa * zelenina * ovocie * dotazníky Anotácia Hodnotenie etnocentrizmu mladých slovenských spotrebiteľov pri nákupe ovocia a zeleniny. Východiskom sú spotrebiteľské správanie, nákupný proces a modifikovaná metóda CETSCALE. Výsledky uskutočneného prieskumu sú porovnávané s výsledkami iných prieskumov. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E14 01380-016, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 502.1 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1