Počet záznamov: 1  

On-line metody: mapování teritoria a jejich správné využití

  1. Názov On-line metody: mapování teritoria a jejich správné využití
    Autorské údajeHana Huntová
    Autor Huntová Hana
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 24, č. 4 (2014), s. 19. - Praha : Česká marketingová společnost, 2014. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá výskum marketingový * metódy výskumu * internet
    AnotáciaOnline je v posledných rokoch stále používanejšou metódou výskumu trhu a verejnej mienky. Podľa celosvetovej štúdie ESOMAR sa online metódy podieľali na celkovom obrate výskumu 24 percentami, ak pripočítame aj automatizované metódy, je to až 33 percent. Napr. v Japonsku je až 46 percent výskumného obratu realizovaného online. Úskalia používania online výskumu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2014: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.