Počet záznamov: 1
Sklon k zmene značky ako východisko pre model riadenia sortimentu v reťazcoch
Názov Sklon k zmene značky ako východisko pre model riadenia sortimentu v reťazcoch Autorské údaje Lucia Stachová Autor Stachová Lucia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Podpora inovácií v distribučných procesoch prostredníctvom zavádzania moderných technológií a optimalizácie logistických činností so zameraním na zníženie záťaže životného prostredia a na zvyšovanie kvality života : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA č. 1/0134/14. S. 172-184. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 / Daňo Ferdinand ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Žák Štefan. ISBN 978-80-225-3999-9 Výstup z projektu VEGA 1/0134/14 Podpora inovácií v distribučných procesoch prostredníctvom zavádzania moderných technológií a optimalizácie logistických činností so zameraním na zníženie záťaže životného prostredia a na zvyšovanie kvality života
Poznámky VEGA 1/0134/14 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 658.6 - Technika obchodu. Tovar Heslá tovar * sortiment tovaru * značky * hodnota * riadenie * zákazníci * predaj * nákup Anotácia Paradox výberu z veľkého sortimentu tovarov. Jednoduchosť verzus komplexnoť, menej je viac. Sklon k zmene značky a hodnota značky. Modely hodnoty značky. Lovermarks model. Navrhovaný model riadenia sortimentu. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E14 01301-015, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1