Počet záznamov: 1
Brand Position of Slovak Company
Názov Brand Position of Slovak Company Preklad názvu Postavenie značky v slovenskej spoločnosti Autorské údaje Bohuslava Mihalčová, Michal Pružinský, Zuzana Jakubčová Autor Mihalčová Bohuslava EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Spoluautori Pružinský Michal EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Jakubčová Zuzana Zdrojový dokument Management : Journal of Contemporary Management Issues. Vol. 19, no. 2 (2014), pp. 197-204. - Split : Ekonomski fakultet. ISSN 1331-0194 Poznámky Registrovaný: Scopus Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Chorvátsko Systematika 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo Heslá značky kvality * značky výrobkov * zákazníci * ženy * dizajn * kvalita tovaru Anotácia Prieskum medzi zákazníkmi-ženami o povedomí značky Makyta v Žiline. Dotazníkové témy: cena, kvalita, inovácie, dizajn, použiteľnosť, trvácnosť a zákaznícke presvedčenie. URL http://www.efst.hr/management/Vol19No2-2014/12-Mihalcova_Pruzinsky_Jakubcova.pdf Kategória EPC ADM Registrované v SCOPUS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E14 01909-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1