Počet záznamov: 1  

Slovenský maloobchod verzus podpora predaja slovenských produktov

  1. Názov Slovenský maloobchod verzus podpora predaja slovenských produktov
    Preklad názvuSlovak Retail versus Sales Promotion of Slovak Products
    Autorské údajeVanda Lieskovská, Jana Dzuričková
    Autor Lieskovská Vanda EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Spoluautori Dzuričková Jana EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Zdrojový dokument Časopis znalostní společnosti : mezinárodní vědecký časopis. Č. 1 (2014), s. 101-108 online. - Brno : Knowler - Evropský institut pro výzkum, inovace a vzdělávání. ISSN 2336-2561
    Výstup z projektu VEGA 1/0906/11 Spoločenská zodpovednosť firiem v kotexte strategického marketingového nástroja v uzavretom cykle potravinového reťazca
    PoznámkyVEGA 1/0906/11
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá maloobchod * reťazce obchodné * produkty * podpora predaja * komunikácia marketingová
    AnotáciaBezpečnosť a kvalita slovenských potravín. Slovenské produkty a ich zastúpenie v maloobchode. Marketingová komunikácia a podpora predaja. Akciové letáky maloobchodných spoločností.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE14 01572-001, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF275 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.