Počet záznamov: 1
Marketingový audit a jeho vplyv na výkonnosť podniku
Názov Marketingový audit a jeho vplyv na výkonnosť podniku Súbežný názov Marketing Audit and Its Impact on Business Performance Autorské údaje Dana Hrušovská Autor Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Aktuálne problémy podnikovej sféry 2015 : [recenzovaný] zborník vedeckých prác. S. 219-223 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Tóth Miroslav ; Fetisovová Elena ; Tršťanská Alena. ISBN 978-80-225-4077-3 Výstup z projektu VEGA 1/0100/13 Skúmanie dopadov aktuálnych javov svetovej ekonomiky na marketingové aktivity firiem (50%)
VEGA 1/0546/15 Hodnotenie výkonnosti moderných marketingových prístupov a ich dosah na výkonnosť podniku (50%)
Poznámky VEGA 1/0100/13 (50%). - VEGA 1/0546/15 (50%). - Registrovaný: Web of Science Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá podnik * marketing * audit * ukazovatele výkonnosti * Slovensko * Taliansko Anotácia Marketingový audit - forma nezávislého skúmania marketingovej výkonnosti podnikov, ktorej cieľom je určiť problémové oblasti a marketingové príležitosti a odporučiť plán opatrení na zlepšenie marketingovej výkonnosti firmy. Vplyv marketingového auditu podniku a ukazovatele výkonnosti. Využívanie marketingového auditu v podnikoch vybraných krajín. Aplikácia marketingového auditu v praxi v Slovenskej republike a v Taliansku. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Registrované v WOS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E15 00372-015, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 541 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1