Počet záznamov: 1
Marketingová stratégia spoločnosti Baťa Slovensko, a.s
Názov Marketingová stratégia spoločnosti Baťa Slovensko, a.s : diplomová práca Autorské údaje Daniela Vrabľová, školiteľ: Jana Naščáková Autor Vrabľová Daniela Ďalší autori Naščáková Jana (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra obchodného podnikania Vydavateľské údaje Košice, 2015. - 62 s. Druh dokumentu práce diplomové (Mgr.,Ing.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 887523
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Príloha 270.2 KB z IP adresy EU po prihlásení Elektronická verzia práce 1.3 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1