Počet záznamov: 1
Marketingová segmentácia európskeho trhu osobných automobilov
Názov Marketingová segmentácia európskeho trhu osobných automobilov : bakalárska práca Autorské údaje Tomáš Račkovič, školiteľ: Peter Štetka Autor Račkovič Tomáš Ďalší autori Štetka Peter (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Korporácia Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra podnikovohospodárska Vydavateľské údaje Bratislava, 2015. - 63 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 885882
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 1.3 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1