Počet záznamov: 1
Závislosť kvality obsluhy zákazníkov v banke od rôznych parametrov (počet obsluhujúcich zamestnancov, rýchlosť vybavenia požiadavky a p.)
SYS 0203728 LBL 00000nbm--22^^^^^---450- 005 20161212115338.3 035 $a c309ae28-5ae7-4ff8-b644-7e6d651a1d33 100 $a 20150610d2015łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Závislosť kvality obsluhy zákazníkov v banke od rôznych parametrov (počet obsluhujúcich zamestnancov, rýchlosť vybavenia požiadavky a p.) $e diplomová práca $f Vladimír Riško $g školiteľ: Katarína Čemická 210 $a Bratislava $d 2015 215 $a 66 s. 700 -1
$3 eu_un_auth*0052141 $a Riško $b Vladimír $4 070 702 -1
$3 eu_un_auth*p0023975 $a Čemická $b Katarína $p EUBFHIKOV $4 727 $T Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI 712 02
$3 eu_un_auth*0000886 $a Fakulta hospodárskej informatiky EU $b Katedra operačného výskumu a ekonometrie $4 050 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20150610 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1