Počet záznamov: 1
Etické a environmentálne dimenzie spoločenského marketingu
Názov Etické a environmentálne dimenzie spoločenského marketingu Autorské údaje Eva Hanuláková, Adriana Pročková Autor Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Pročková Adriana Zdrojový dokument Mladý ekonóm 2001 : progresívne trendy vývoja vybraných oblastí ekonomiky v krajinách strednej a východnej Európy v novom tisícročí : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Bratislava, jún 2001. S. 21-29. - Bratislava : Ekonomická univerzita, Obchodná fakulta, 2001. ISBN 80-225-1497-7 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E01 00333-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1