Počet záznamov: 1  

Neuromarketing a jeho využitie v komunikačnej stratégii značky v maloobchode

  1. Názov Neuromarketing a jeho využitie v komunikačnej stratégii značky v maloobchode : bakalárska práca
    Autorské údajeAndrea Smejová, školiteľ: Veronika Fogašová
    Autor Smejová Andrea
    Ďalší autori Fogašová Veronika (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2014. - 51 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra884592
    DostupnosťAutor nesúhlasí so sprístupnením digitálnej rozmnoženiny


Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.