Počet záznamov: 1
Využitie sociálnych sietí v marketingu firiem
Názov Využitie sociálnych sietí v marketingu firiem Preklad názvu Using the social networks for marketing of the companies Autorské údaje Zuzana Lukačovičová, Diana Vargová Autor Lukačovičová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Vargová Diana Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 8, č. 30 (2015), s. 222-236. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2015. ISSN 1337-7493 Výstup z projektu VEGA 1/0224/15 Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach nezamestnanosti a relatívnej deprivácie nezamestnaných: implikácie pre decízne rozhodnutia a podnikateľskú prax
Poznámky VEGA 1/0224/15 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá výskum marketingový * siete sociálne * spotrebitelia * Slovensko * stratégia marketingová Anotácia Podstata marketingu na sociálnych sieťach. Sociálne siete uprednostňované na území Slovenska. Vznik Pokec.sk. Využívanie konkrétnych typov sociálnych sietí na území SR. Marketingový prieskum slovenských facebookových stránok. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (4) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E15 00585-006, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2015: 29-32
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 358.2 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1