Počet záznamov: 1
Managing Technology Push through Marketing Testbeds: The Case of the Hi-Tech Center in Vienna, Austria
Názov Managing Technology Push through Marketing Testbeds: The Case of the Hi-Tech Center in Vienna, Austria Autorské údaje Peter Filo, Jozef Orgonáš, Rainer Hasenauer Autor Filo Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Orgonáš Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Hasenauer Rainer Zdrojový dokument PICMET´15 Conference : Management of the Technology Age : PICMET - Hilton Portland and Executive Tower: August 2-6, 2015. S. 99-126 online. - Portland : Portland State University, 2015 ; PICMET Conference. ISBN 978-1-8908-4332-8. ISSN 2159-5100 Poznámky Registrovaný: Web of Science Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Spojené štáty Systematika 339.138 - Marketing Heslá prezentácia * technológie nové * vývoj * výskum * marketing * spolupráca cezhraničná Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Registrované v WOS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E15 00628-001, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 1.1 MB verejne dostupné Plný text PDF 3.3 MB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1