Počet záznamov: 1
Uvádzanie nového produktu a trh energetických nápojov
Názov Uvádzanie nového produktu a trh energetických nápojov Preklad názvu Launching a new product on the market of energy drinks Autorské údaje Zuzana Lukačovičová, Radka Benková Autor Lukačovičová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Benková Radka Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 8, č. 31 (2015), s. 445-458. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2015. ISSN 1337-7493 Výstup z projektu VEGA 1/0224/15 Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach nezamestnanosti a relatívnej deprivácie nezamestnaných: implikácie pre decízne rozhodnutia a podnikateľskú prax
Poznámky VEGA 1/0224/15 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá stratégia marketingová * nápoje nealkoholické * marketing mix * trh * reklama * komunikácia marketingová Anotácia Návrh uvedenia produktu na slovenský trh, a to konkrétne v štyroch fázach - uvedenie nového produktu na trh, zvýšenie povedomia, získanie nových zákazníkov a zvýšenie rastu tržieb a posilnenie imidžu produktu na cieľovom trhu. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E15 00688-009, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2015: 29-32
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 233.5 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1