Počet záznamov: 1
5 kľúčových pojmov v shopper marketingu budúcnosti
Názov 5 kľúčových pojmov v shopper marketingu budúcnosti Autorské údaje Daniel Minárik Autor Minárik Daniel Zdrojový dokument Obchod : marketing, retail, FMCG. Roč. 20, č. 5 (2015), s. 20. - Bratislava : MAFRA, 2015. ISSN 1335-2008 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 330.341.1 - Rozvoj výrobných síl. Technický pokrok Heslá obchod * zákazníci * komunikácia * technológie nové Anotácia Momentálne sa nachádzame v ére tzv. "omnichannel" maloobchodu. Základné pojmy, ktoré budú kľúčové pre úspech v omnichannel prostredí. Nové kanály na komunikáciu so zákazníkom. Proximity marketing. Message management. Click & collect. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2015: 1-6
článok
Počet záznamov: 1