Počet záznamov: 1  

5 kľúčových pojmov v shopper marketingu budúcnosti

  1. Názov 5 kľúčových pojmov v shopper marketingu budúcnosti
    Autorské údajeDaniel Minárik
    Autor Minárik Daniel
    Zdrojový dokument Obchod : marketing, retail, FMCG. Roč. 20, č. 5 (2015), s. 20. - Bratislava : MAFRA, 2015. ISSN 1335-2008
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 330.341.1 - Rozvoj výrobných síl. Technický pokrok
    Heslá obchod * zákazníci * komunikácia * technológie nové
    AnotáciaMomentálne sa nachádzame v ére tzv. "omnichannel" maloobchodu. Základné pojmy, ktoré budú kľúčové pre úspech v omnichannel prostredí. Nové kanály na komunikáciu so zákazníkom. Proximity marketing. Message management. Click & collect.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2015: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.