- Manažment cien ako kľúčový pilier rastu tržieb
Počet záznamov: 1  

Manažment cien ako kľúčový pilier rastu tržieb

  1. Title Manažment cien ako kľúčový pilier rastu tržieb
    Parallel titlePricemanagement as crucial corner for revenue growth
    Author infoKatarína Remeňová
    Author Remeňová Katarína EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Source document Moderné trendy v manažmente a ich uplatňovanie v podnikoch na Slovensku : [recenzovaný zborník vedeckých statí]. S. 164-178. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Remeňová Katarína ; Šúbertová Elena ; Mišún Juraj. ISBN 978-80-225-4165-7
    NoteVEGA 1/0316/14 (100 %)
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Keywords manažment * riadenie finančné * nástroje riadenia * optimalizácia rozhodovania * politika cenová * kontroling * tvorba cien * podnik
    AnnotationManažment cien ako kľúčová páka rastu tržieb. Štýly a piliere manažmentu cien - cenová stratégia, cenotvorba, presadzovnie cien a cenový kontroling. Identifikácia jednotlivých zložiek. Efektívne zavedenie udržateľného manažmentu cien a proces cenotvorby.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE15 01157-017, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.