Počet záznamov: 1
Stratégie de création de valeur pour le client
Názov Stratégie de création de valeur pour le client Autorské údaje Michel Montebello Autor Montebello Michel Vydavateľské údaje Paris : Economica , 2003. - 221 s. Edícia Collection Gestion: Politique générale, finance et marketing ISBN 2-7178-4690-5 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu francúzština Krajina vydania Francúzsko Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá hodnota * klienti * stratégia podniková * kvalita služieb * politika cenová * ceny spotrebiteľské * ceny konkurenčné * modelovanie * hodnota podniku Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 888745
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 888745 OBF Knižnica Obchodnej fakulty len prezenčne
Počet záznamov: 1