Počet záznamov: 1
Management du marketing mix de la distribution
Názov Management du marketing mix de la distribution : le business model ad-hoc de la perception des consommateurs des pratiques de merchandising dans les grandes surfaces Autorské údaje Adil El Amri Autor Amri Adil El Vydavateľské údaje Saarbrücken : AV Akademikerverlag , 2012. - 98 s. Edícia Éditions universitaires européennes ISBN 978-3-8381-8177-6 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu francúzština Krajina vydania Nemecko Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá distribúcia * marketing mix * riadenie * supermarkety * spotrebitelia * stratégia podniková * produkty * záruka * modely podniku * štúdie prípadové Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 888760
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 888760 OBF Knižnica Obchodnej fakulty len prezenčne
Počet záznamov: 1