Počet záznamov: 1  

Potreba a úloha marketingu v procese prepájania akademickej sféry a podnikateľského prostredia

  1. Názov Potreba a úloha marketingu v procese prepájania akademickej sféry a podnikateľského prostredia
    Súbežný názovThe Need and the role of marketing in the process of linking the academic sphere and business environment
    Autorské údajeHenrich Drábik
    Autor Drábik Henrich EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument MERKÚR 2015 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, December 3 - 4, 2015. S. 53-59 CD-ROM. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2015 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2015 International scientific conference for PhD. students and young scientists. ISBN 978-80-225-4179-4
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá školy vysoké * prostredie podnikateľské * teória a prax * marketing * nástroje marketingové
    AnotáciaIdentifikácia a analýza možnosti implementácie marketingu a jeho nástrojov pre potreby zabezpečenia prepojenia akademickej sféry a hospodárskej praxe a návrh funkčného modelu efektívnej spolupráce Obchodnej fakulty a podnikateľského prostredia.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE16 00002-005, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF589.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.