Počet záznamov: 1
Potreba a úloha marketingu v procese prepájania akademickej sféry a podnikateľského prostredia
Názov Potreba a úloha marketingu v procese prepájania akademickej sféry a podnikateľského prostredia Súbežný názov The Need and the role of marketing in the process of linking the academic sphere and business environment Autorské údaje Henrich Drábik Autor Drábik Henrich EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument MERKÚR 2015 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, December 3 - 4, 2015. S. 53-59 CD-ROM. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2015 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2015 International scientific conference for PhD. students and young scientists. ISBN 978-80-225-4179-4 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá školy vysoké * prostredie podnikateľské * teória a prax * marketing * nástroje marketingové Anotácia Identifikácia a analýza možnosti implementácie marketingu a jeho nástrojov pre potreby zabezpečenia prepojenia akademickej sféry a hospodárskej praxe a návrh funkčného modelu efektívnej spolupráce Obchodnej fakulty a podnikateľského prostredia. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E16 00002-005, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 589.9 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1