Počet záznamov: 1
Relationship marketing and customer loyalty in the B2C sector
Názov Relationship marketing and customer loyalty in the B2C sector Preklad názvu Marketing vzťahov a zákaznícka vernosť v B2C sektore Autorské údaje Lukáš Zendulka Autor Zendulka Lukáš EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument MERKÚR 2015 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, December 3 - 4, 2015. S. 372-381. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2015 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2015 International scientific conference for PhD. students and young scientists. ISBN 978-80-225-4179-4 Poznámky VEGA 1/0282/15 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing vzťahový * lojálnosť zákazníkov Anotácia Porovnanie marketingu vzťahov a transakčného marketingu. Súvislosť marketingu vzťahov a lojálnosti zákazníka. Lojálne cítenie spotrebiteľa vo svete. Benefity z lojálnych programov. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E16 00002-027, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Archív publikačnej činnosti 706.3 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1