Počet záznamov: 1
Modelovanie inkrementálnej odozvy v priamom marketingu
Názov Modelovanie inkrementálnej odozvy v priamom marketingu Súbežný názov Uplift modeling in direct marketing Autorské údaje Andrej Mišovič Autor Mišovič Andrej EUBFHIKSA - Katedra štatistiky FHI Zdrojový dokument Aplikácie kvantitatívnych metód v ekonómii : [zborník príspevkov] : 5. vedecký seminár doktorandov v študijnom odbore 3.3.24 Kvantitatívne metódy v ekonómii : 3. jún 2015 [Bratislava, Slovensko]. S. [40-44] CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Dúžik Ondrej ; Terek Milan ; Bilíková Mária ; Aplikácie kvantitatívnych metód v ekonómii Vedecký seminár doktorandov v študijnom odbore 3.3.24 Kvantitatívne metódy v ekonómii. ISBN 978-80-225-4197-8 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 519.86 - Teória ekonomicko-matematických modelov Heslá pravdepodobnosť * modelovanie pravdepodobnostné * metódy matematicko-štatistické * modely regresné * marketing priamy Anotácia Dôvody, prečo je v priamom marketingu dôležité zamýšľať sa nielen nad samotnou odozvou kampane ale tiež nad inkrementálnou odozvou. Výhody a nevýhody tradičného prístupu modelovania pravdepodobnosti sledovanej udalosti (nákup, odchod zákazníka) a ich porovnávanie. Postupy pri modelovaní inkrementálnej odozvy a aplikácia v praxi pri riešení problémov s odozvou v priamom marketingu. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E15 01481-006, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 495 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1