Počet záznamov: 1
Európsky spotrebiteľ v oblasti predaja módneho oblečenia na príklade najväčších maloobchodníkov v prostredí európskeho trhu
Názov Európsky spotrebiteľ v oblasti predaja módneho oblečenia na príklade najväčších maloobchodníkov v prostredí európskeho trhu Súbežný názov European consumer in fashionable clothing market on the example of the largest retailers in the area of the European market Autorské údaje Veronika Miháliková Autor Miháliková Veronika Zdrojový dokument Európsky marketing - manažérska koncepcia pre jednotný trh EÚ : zborník vedeckých statí. S. 49-60 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Pavliková Marta ; Matulčíková Marta ; Kriváň Andrej. ISBN 978-80-225-4203-6 Výstup z projektu KEGA 018EU-4/2014 Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu
Poznámky KEGA 018EU-4/2014 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá maloobchod * odevy * správanie spotrebiteľa * výhody konkurenčné * modely riadenia * euromarketing Anotácia Charakteristika a analýza modelov riadenia dvoch spoločností, ktoré dosahujú v oblasti predaja módnych odevov najvyššie obraty na európskom trhu. Identifikácia atribútov podnecujúcich konkurenčnú výhodu spoločností ZARA a H&M, prieskum zákazníckych motívov, potrieb a preferencií v prostredí slovenského trhu, vytvorenie profilu zákazníka a návrh odporúčaní vedúcich k zdokonaleniu existujúcich procesov a zvýšeniu kvality poskytovaných služieb. Báza dát ČLÁNKY
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 319.9 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1