Počet záznamov: 1
Marketingové stratégie orientované na segment seniorov
Názov Marketingové stratégie orientované na segment seniorov Súbežný názov Marketing strategies focused on seniors´ segment Autorské údaje Dagmar Lesáková Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Aktuálne problémy spotrebiteľského správania a osobnej spotreby vybraných skupín populácie SR : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15. S. 40-48 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Šimo Dušan ; Hölcz Róbert. ISBN 978-80-225-4180-0 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá starnutie populácie * seniori * štýl životný * hodnota * marketing * komunikácia marketingová * marketing mix * poradenstvo * stratégia marketingová * správanie spotrebiteľa Anotácia Posúdenie úskalí segmentácie kategórie seniorov na báze chronologického a kognitívneho veku. Analýza zmien v hodnotovom systéme staršej populácie a ich dopad na spotrebiteľské správanie. Prezentácia špecifík marketingových koncepcií orientovaných na seniorov. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E15 01549-004, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 324.2 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1