Počet záznamov: 1
Customer Satisfaction Development In Retail Business
Názov Customer Satisfaction Development In Retail Business Preklad názvu Vývoj zákazníckej spokojnosti v maloobchode Autorské údaje Dagmar Lesáková Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument EBEEC 2015: : proceedings: of the 7th International Conference: "The Economies of Balkan and Eastern Europe Countries in the changed World", Kavala, Greece, May 8-10, 2015. P. 99-105. - Kavala : University of Macedonia, Department of Balkan, Slavic and Oriental Studies Greece, 2015 ; EBBEC 2015 international conference. ISBN 978-960-363-063-0 Výstup z projektu VEGA 1/0224/15 Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach nezamestnanosti a relatívnej deprivácie nezamestnaných: implikácie pre decízne rozhodnutia a podnikateľskú prax
Poznámky VEGA 1/0224/15 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Grécko Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Heslá maloobchod * marketing manažment * seniori * spokojnosť zákazníkov Anotácia Koncept zákazníckej spokojnosti. Hodnotenie spokojnosti senormi. Ukazovatele spokojnosti spotrebiteľa. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E15 01592-001, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 5.2 MB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1