Počet záznamov: 1
Pozícia a rola klienta (pacienta) v ekonomike zdravia, východiská marketingu v oblastiach starostlivosti o zdravie
Názov Pozícia a rola klienta (pacienta) v ekonomike zdravia, východiská marketingu v oblastiach starostlivosti o zdravie Súbežný názov Position and Role of the Client (Patient) in Health Economics Health Care Marketing Starting Points Autorské údaje Milan Oreský Autor Oreský Milan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2015 : zborník vedeckých statí. S. 130-148 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Hlavatý Ivan ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Koudelka Jan. ISBN 978-80-225-4199-2 Výstup z projektu ITMS 26240220087 Univerzitný vedecký park pre biomedicínu Bratislava
Poznámky ITMS 26240220087 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 614 - Verejné zdravotníctvo Heslá zdravotníctvo verejné * financovanie zdravotníctva * služby zdravotnícke * starostlivosť zdravotná * kapitál ľudský * stratégia marketingová Anotácia Teoretický základ zameraný na formuláciu východísk marketingu starostlivosti o zdravie, ktorý je založený na vymedzení pozície pacienta v ekonomike zdravia. Aktuálne východiská chápania marketingu zdravia alebo marketingu v oblastiach starostlivosti o zdravie. Základé názory na ekonomiku zdravia. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E15 01645-015, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 779.8 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1