Počet záznamov: 1
Úloha inovácií v rozvoji organizácii
Názov Úloha inovácií v rozvoji organizácii Autorské údaje Róbert Šlosár Autor Šlosár Róbert EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Marketing Lounge : nezávislá nezisková open-source internetová stránka venovaná problematike súčasných a budúcich trendov v marketingu. Č. 12 (2015), s. [1-4] [3,12 NS] online. - San Francisco : WordPress Foundation, 2015 Výstup z projektu IGP I-15-102-00 Alternatívne modely difúzie produktových inovácií (50%)
VEGA 1/0546/15 Hodnotenie výkonnosti moderných marketingových prístupov a ich dosah na výkonnosť podniku (50%)
Poznámky I-15-102-00 (50%). - VEGA 1/0546/15 (50%) Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Spojené štáty Systematika 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo Heslá inovácia * inovácia výrobkov * výrobky nové * stratégia inovačná * efektívnosť inovácií * produkty * úžitok * kvalita * konkurencieschopnosť Anotácia Inováciami rozumieme praktické prenesenie nových ideí ľudí do produktov, služieb, procesov, systémov a spoločenských vzťahov. Inovácia je zavedenie zmeny, v ktorej sa kombinujú existujúce statky novým spôsobom za účelom vyrobenia a uvedenia jedinečného produktu do praxe. Kategória EPC Práce zverejnené na internete Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E15 01750-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1