Počet záznamov: 1
Merchandising as Part of Assortment Policy in Retail
Názov Merchandising as Part of Assortment Policy in Retail Preklad názvu Merachandising ako časť politiky sortimentu v maloobchode Autorské údaje Lukáš Hanzlíček Autor Hanzlíček Lukáš EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument EDAMBA 2015 : conference proceedings : international scientific conference for doctoral students and post-doctoral scholars : the era of science diplomacy: implications for economics, business, management and related disciplines : University of Economics in Bratislava, Slovak Republic, 21 - 23 october 2015. S. 250-257 CD-ROM. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2015 / Wallner Jozef ; Adašková Daša ; Alexy Martin ; EDAMBA 2015 : the era of science diplomacy: implications for economics, business, management and related disciplines International scientific conference. ISBN 978-80-225-4200-5 Výstup z projektu VEGA 1/0134/14 Podpora inovácií v distribučných procesoch prostredníctvom zavádzania moderných technológií a optimalizácie logistických činností so zameraním na zníženie záťaže životného prostredia a na zvyšovanie kvality života
Poznámky VEGA 1/0134/14. - Registrovaný: Web of Science Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá umiestňovanie produktov * produkty * inzercia * merchandising * maloobchod Anotácia Rozhodovací proces v politike sortimentu v maloobchode. Definícia a princípy inzerovania a reklamy (merchandising). Úprava obchodu a vizuálna reklama. Princípy vizuálnej reklamy v Tesco Stores. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Registrované v WOS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E15 01948-025, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 1.2 MB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1