Počet záznamov: 1
Multilevel Marketing Bubble as the Modern Day Phenomenon of Fast Enrichment
Názov Multilevel Marketing Bubble as the Modern Day Phenomenon of Fast Enrichment Preklad názvu Viacúrovňová marketingová bublina ako moderný fenomén rýchleho zbohatnutia Autorské údaje Martin Hudec Autor Hudec Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument EDAMBA 2015 : conference proceedings : international scientific conference for doctoral students and post-doctoral scholars : the era of science diplomacy: implications for economics, business, management and related disciplines : University of Economics in Bratislava, Slovak Republic, 21 - 23 october 2015. S. 313-320 CD-ROM. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2015 / Wallner Jozef ; Adašková Daša ; Alexy Martin ; EDAMBA 2015 : the era of science diplomacy: implications for economics, business, management and related disciplines International scientific conference. ISBN 978-80-225-4200-5 Výstup z projektu KEGA 018EU-4/2014 Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu
Poznámky KEGA 018EU-4/2014. - Registrovaný: Web of Science Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.19 - Obchodné neprístojnosti. Nelegálny, nezákonný obchod Heslá marketing * predaj * obchod šedý Anotácia Rozdiel medzi viacúrovňovým marketingom a šedou zónou (pyramídová štruktúra). Sivá zóna ako neudržateľný podnikateľský model. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Registrované v WOS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E15 01948-014, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 674.5 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1