Počet záznamov: 1  

Rentabilita pay per click kampane

  1. SYS0214605
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502073604.6
    100
      
    $a 20160331d2015łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Rentabilita pay per click kampane $d Profitability pay per click campaign $f Zuzana Hajduová
    300
      
    $a Abstrakt
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0209620 $1 010 $a 978-80-225-4186-2 $1 200 1 $a Marketing a obchod v teórii a praxi $b elektronický zdroj $e elektronický zborník abstraktov z vedeckého workshopu v rámci Týždňa vedy a techniky na Slovensku 2015 : [9. - 15. 11. 2015, Košice, Slovensko] $f redakčné a zostavovateľské práce: Jozef Gajdoš, Rastislav Ručinský $v S. 15 CD-ROM $1 210 $a Košice $c Katedra obchodného podnikania PHF EU $d 2015 $1 215 $a CD-ROM [29 s., 1,45 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0020804 $a Gajdoš $b Jozef $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0071870 $a Ručinský $b Rastislav $4 220 $1 710 12 $a Marketing a obchod v teórii a praxi $b Vedecký workshop v rámci Týždňa vedy a techniky na Slovensku 2015 $e [Košice, Slovensko] $f [9.-15.11.2015]
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003777 $a obchod elektronický
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002650 $a kampane reklamné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003323 $a metódy propagačné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005197 $a psychológia reklamy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0058032 $a umiestňovanie produktov
    675
      
    $a 659.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000351 $x Propagácia. Reklama
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0016486 $a Hajduová $b Zuzana $p EUBPHFKKM $4 070 $9 100 $f 1974- $T Katedra kvantitatívnych metód PHF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20160331 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.