Počet záznamov: 1
Building relationships with customers – effective business concept for increasing customer satisfaction and customer retention
Názov Building relationships with customers – effective business concept for increasing customer satisfaction and customer retention Autorské údaje Viera Čihovská, M. Yashina Autor Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Yashina M. Zdrojový dokument Economics, management, law: socio-economic aspects of development : collection of scientific articles : [international scientific and practical conference : 29.1.2016, Roma, Italy], Volume 2. Pp. 190-198. - Roma : Edizioni Magi, 2016. ISBN 978-617-7214-17-4 Výstup z projektu KEGA 018EU-4/2014 Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu
Poznámky KEGA 018EU-4/2014 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu ruština Krajina vydania Taliansko Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing vzťahový * skupiny cieľové * riadenie vzťahov so zákazníkmi * systém CRM * stratégia marketingová * komunikácia marketingová Anotácia Vzťahový marketing predstavuje moderný obchodný koncept založený na vytvorení vzťahov so všetkými subjektmi na trhu. CRM (Customer Relationship Management) získava a udržiava spokojných zákazníkov v portfóliu spoločnosti, a tým si zabezpečuje vysokú ziskovosť pri napĺňaní svojich cieľov. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E16 00087-001, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 339.4 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1