Počet záznamov: 1
Factors affecting users’ satisfaction with online group buying: a social exchange theory approach
Názov Factors affecting users’ satisfaction with online group buying: a social exchange theory approach Preklad názvu Faktory ovplyvňujúce používateľskú spokojnosť s online skupinovým nákupom: prístup teórie sociálnej výmeny Autorské údaje Pavlina Pawlasová Autor Pawlasová Pavlina Zdrojový dokument Ekonomická revue. Roč. 18, č. 2 (2015), s. 97-107. - Ostrava : VŠB - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta, 2015. ISSN 1212-3951 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Systematika 519.87 - Matematické modely operačného výskumu Heslá analýza faktorová * nákup elektronický * spokojnosť zákazníkov * modelovanie Anotácia Faktorová analýza prevedená varimax rotačnou metódou. Modelovanie štrukturálnej rovnice. Analýza modelu, špecifikácia premenných a testovanie validity modelu (chí-kvadrát test). Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2015: 1-4
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 904.2 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1