Počet záznamov: 1
GIS as a Decision-making Tool for Small Businesses in the Retailing
Názov GIS as a Decision-making Tool for Small Businesses in the Retailing Preklad názvu GIS ako rozhodovací nástroj pre malé podniky v maloobchode Autorské údaje Marian Toman, Pavol Kita, Ján Prílepok Autor Toman Marian EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Prílepok Ján EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument INPROFORUM 2015 : proceedings of the 9th international scientific conference Inproforum : České Budějovice, November 5-6, 2015. Pp. 193-198. - České Budějovice : Faculty of Economics, University of South Bohemia in České Budějovice, 2015 ; INPROFORUM 2015 International scientific conference / Friedrich Václav ; Zuzák Roman ; Stejskalová Irena ; Ježek Jindřich. ISBN 978-80-7394-536-7 Poznámky VEGA 1/0282/15. - Registrovaný: Web of Science Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu Heslá marketing * systémy informačné geografické * analýza trhu Anotácia Analýza troch obchodných centier v Bratislave. Analýza nákupného správania spotrebiteľov v oblasti pôsobenia nákupného strediska cez geografický informačný systém GIS. Nastavenie marketingového mixu a komunikácie vďaka výstupom analýz. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Registrované v WOS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E16 00408-001, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 367.7 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1