Počet záznamov: 1  

Referenčný rámec spotrebiteľa a jeho vplyv na kúpne správanie

  1. Názov Referenčný rámec spotrebiteľa a jeho vplyv na kúpne správanie : diplomová práca
    Autorské údajeLucia Škvarčeková, školiteľ: Peter Štetka
    Autor Škvarčeková Lucia
    Ďalší autori Štetka Peter (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Korporácia Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra podnikovohospodárska
    Vydavateľské údajeBratislava, 2016. - 82 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra893087

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha227.1 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce2.8 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.